Alla inlägg under mars 2011

Av Karin och Maarit GöransAnd - 27 mars 2011 20:26

God kväll alla underbara underverk


Vi har varit på en underbar solresa i Athen, och sett mycket varcket kultur. Vi var också och hälsade på Herculens. Han far Zeus var ingen dålig karl må jag säga, hur är det nu man säger? säger man biff eller rostbiff? Han hade väldigt stora muskler.

MEN han var inte snyggare än Brolle!! Seven days and seven night som sagt... 

Mitt underverk Ursula skulle nog komma bra överräns med Hades. Båda är ju lika bittra.. 


Det var Maarit som Tvingade på oss att åka till Athen. Men jag sa NEJ i början, vi måste ju blogga!! men hon var fast med sitt beslut och drog mig i örat och in i bilen! jag har fortfarande ont i högra örat må jag säga! FY MAARIT FYYYYY!!! 




   Hercules: väldigt trevlig     Zeus: Kolla MAAGEN  Brolle: ÅÅH GUD JAG TUPPAR AAAAVVV!!!


Det var andledningen varför vi inte har bloggat på länge

Ha det så hjärtligt trevligt 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Karin Görans Och Maarit And

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards